Telefonun icadına ve Bell Laboratuvarları’na kadar dayanan geçmişi ile Avaya markası, üstün tecrübe ve bilgi birikimine sahip bir lider üreticidir.
Müşteri tarafındaki ihtiyaç ve talep değişimleri Contact Center çözümleri üzerinde sürekli artan bir inovatif olma baskısı yaratmakta ve bu günden güne artmaktadır. Bu durum aynı zamanda Contact Center çözümlerin çok farklı kanal ve metodlar ile çalışması zorunluğunu ortaya çıkartmaktadır.
İsnet, küçük işletmelerden orta ve büyük işletme ve organizasyonlara kadar uzanan geniş bir yelpazede, tüm yerel ve geniş alan ağlarının tasarımı, geliştirilmesi ve desteği konusunda 20 yılı aşkın bir tecrübeye sahiptir.
Isnet Callage Dışarama Sistemi ile otomatik dışarama işlemleriniz, kampanya yönetimleriniz oldukça etkin ve verimli bir şekilde gerçekleştirilebilmektedir.